Baš bi dobro leglo jedno sređivanje ovom Citelisu. Ono što je mana kod njega je da već duže vreme motor strahovito vuče unazad, pa mu tako treba dosta dugo da dogura do 30 km/h. Spolja i u limarijskom smislu je solidan, dok je unutra dostra rastrešen. Budući da su mu spali jastuci i da tako vozi već nekoliko dana, skače po putu, unutra se oseća svaka neravnina pa se i sve trese. Ima problem i sa III vratima, a stoji to i da vozač ne može odjednom da otvori ili zatvori sva vrata, već mora jedna po jedna. Kao što se vidi na slici, ispred instrument stoji komad kartona, koji pretpostavljam služi da se instrument tabla ne bi tresla. Takođe su i displeji zabagovali, pa tako ispisuju dva puta broj linije, i samim tim se ne vidi ceo ispis destinacije. Grejanje radi solidno, mada pre nekoliko dana ga uopšte nije ni bilo.
Citelisi su dosta kvalitetna vozila, i po meni ne bi trebalo da dozvole da ih tako zapuste.
Baš bi dobro leglo jedno sređivanje ovom Citelisu. Ono što je mana kod njega je da već duže vreme motor strahovito vuče unazad, pa mu tako treba dosta dugo da dogura do 30 km/h. Spolja i u limarijskom smislu je solidan, dok je unutra dostra rastrešen. Budući da su mu spali jastuci i da tako vozi već nekoliko dana, skače po putu, unutra se oseća svaka neravnina pa se i sve trese. Ima problem i sa III vratima, a stoji to i da vozač ne može odjednom da otvori ili zatvori sva vrata, već mora jedna po jedna. Kao što se vidi na slici, ispred instrument stoji komad kartona, koji pretpostavljam služi da se instrument tabla ne bi tresla. Takođe su i displeji zabagovali, pa tako ispisuju dva puta broj linije, i samim tim se ne vidi ceo ispis destinacije. Grejanje radi solidno, mada pre nekoliko dana ga uopšte nije ni bilo.
Irisbus Citelis 12 CNG by Conecto NS, on Flickr