Logo

Moja garaža

Slike i rasprave o automobilima.

Moja garaža

Postod Neo » Čet Jul 17, 2008 5:28 pm

Tema namenjena fotografijama i diskusijama vezanim za automobile naših članova, ko šta vozi, kako mu se čini, "kako ide" (dozvoljeno je baronisanje, al' nemojte previše :mrgreen: ), itd.
profa_chb


sanos_a je napisao:a da stavate sliki od vasiot avtomobil a ne nekoi koi se prezemeni od internet :!: :!:


Evo na predlog sanos_a predstavljam svoj automobil.
Image
Image

Malo karakteristika:

Audi A6 god:2002 1.9, 96KW od opreme ima klimu automatic, navi plus (navigacija) GPS, 6 airbag, i sve ono ostalo sto je ves uslo u standardnu opremu jednog ovakvog automobila. Slika iznutra trenutno nemam kod sebe ali cim budem imao stavit cu ih...
ImageImage
Korisnikov avatar
Neo
Gazda
 
Postovi: 405
Pridružio se: Sub Feb 16, 2008 7:12 am
Lokacija: Tuzla, BiH

Moja garaža

Sponzor

 

Postod Kassbohrer » Čet Jul 17, 2008 6:59 pm

Neo svaka čast dobar izbor.
Evo dok se nakanim da slikam auto, staviću slike mog bivšeg auta.

Image

Image

VW Passat GT 2.0 benzin, 115 KS, 1991. 2X el. podizači, el. šiber, putni kompjuter.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2520
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Postod Jovan » Čet Jul 17, 2008 9:23 pm

Evo i moj: C200CDI, 99god
Image
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2345
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod Milos » Pet Jul 18, 2008 8:45 am

Ovo su moje svedske limuzine:


Image

Volvo 850 SE je aktuelni automobil.

Image

850 GLT je nazalost dobio novog vlasnika :cry: (mnogo je bilo tri registracije)

Image

480 ES je ljubimac :P
Korisnikov avatar
Milos
Član
 
Postovi: 417
Pridružio se: Čet Jul 10, 2008 8:22 pm
Lokacija: Beograd

Postod suikar » Pet Jul 18, 2008 11:45 am

Ovi VOLVO-i su prelepi.Jest da nisu novi,ali su u izvanrednom stanju.
suikar
 

Moja garaža

Postod Stefan Bgd » Sre Sep 03, 2008 11:34 am

E da,a jel se secate ko je vozio FIAT-a Stila,jos 2003. godine.Mihael Sumaher,covek koji je nemac,ali ipak nije uzeo Audija niti BMW vec Fiata.I pogledajte malo na netu,procitajte,kakve je komentare dao.
Takodje na You tube-u ima dosta zanimljivih materijala u vezi Fiata Stila.
E a da se vratimo slikama:
Evo mog Fiata Stila,turbo dizel,ladja,od 170 ks,tj.preradjena Abarth verzija,euro 4 motor,2005. godiste:
Ovako izgleda spolja(iako je karavan,ima perfektne linije):
Image
Image
Unutrasnjost je bez premca,zavrsna obrada nije tako losa kao sto svi pricaju(nikad nije tresao niti zvocao kao nemac),takodje,u opremi imamo kozni volan,koznu rucicu menjaca,takodje koznu oblogu rucne kocnice,imamo sve podizace prozora na dugme,multifunkcionalni CD mp3 plejer,a pozadi u sedistima fabricki imamo posluzaonike za rucavanje,a napred u tabli fabricki kod svih Stila frizider.Pa ko da si u avionu.I ne vidim sta tu moze da ne valja:
Image
Eto to je FIAT s kojim mogu sa uzivanjem da se vozim.
A rastresenosti sto se tice,ako je vozac dobar,ni stojadin nece biti rastresen,a ako je los,i Porsea da mu das,demolirace ga.
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 12961
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Kassbohrer » Sre Sep 03, 2008 1:32 pm

Ma hajde bolan kakav Šumaher i FIAT Stilo. Zar mislis da ga je Sumaher u stvarnom zivotu vozio makar 10 kilometara. Istina je da se Stilo jako slabo prodavao i bio jedan od velikih razočarenja za fabriku FIAT. To je marketinska fora isto kao kad je Hakinen bio sampion i kobajagi vozio Mercedesa A klase. U to doba je jedini Mercedes koji se slabo prodavao bio A klasa pa je trebalo malo pogurati prodaju. A što se tiče toga da su italijani crtali njemačke automobile, nijemci su izmislili i OTO i Dizel motor, a većina poznatih savremenih automobilskih sistema su patenti BOSCH-a. Tako da je malo neozbiljno omalovažavati automobilsku industriju zemlje koja proizvodi: Mercedes, Maybach, Smart, BMW, Porsche, VW, Audi i Opel.
Kassbohrer
Član
 
Postovi: 2520
Pridružio se: Sre Feb 13, 2008 12:20 am
Lokacija: Bileća

Postod Jovan » Sre Sep 03, 2008 6:02 pm

Stefane bez uvrede ali tvoji komentari u ovoj temi su neozbiljni, za tvoje godine rekao bih :? . Pa normalno da ako imas motor od 170ks da ces biti brzi od Superb 1,9 ili 2,0tdi ali koliko tvoj motor trosi i koliko ce trajati, pa taj tdi imace namanje duplo duzi radni vijek od tvog Fiata.
Drugo poredis koroziju na Kadetu starom 20ak god i na Italijanu starom 5-6god, pa uzmi Astru druge generacije pa da se kladimo da najmanje 12god nece korozirati ni najmanje :lol:
Maj drug ima Kadeta 1,3 89god i osim korozije nema drugih problema, a Opelovi benzinci su poznati po izdrzljivosti, ali mora se priznati i po hrdji na starim modelima.
Ne mozes nazivati nemacko sr***, kad znamo da su Njemacki auti zajedno sa Japanskim(mora se priznati da su Japanci i pouzdani) najkvaliteniji. Ne volim ni ja Toyotu i Mazdu, ali to mi ne daje pravo da kazem da su smece.
A osim toga da ne raspravljamo, cijena i broj prodanih vozila ti govori sta je bolje Njemacko ili Italijansko

A ni meni nije jasno odakle ti podatak da je Kadet tezak 1400kg :?:
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2345
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod djole » Sre Sep 03, 2008 8:32 pm

Ja sam pre skro dva meseca kupio Punta 2003ce 1.2 8V,60 ks.Drugi auto u porodici,vozimo ga mama i ja.Ne krijem da je jedan od uzroka kupovine ovog auta bio taj sto nam se nije davalo nekih 1500e vise za slican Polo koji ima trocilindricni motor,a drugi razlog je taj sto mi je Citroen Saxo koji je slican po ceni sa Puntom mnogo ruzan auto.Tako sam se odlucio za Fiata,iako su mi mnogi govorili "UZMI NEMCA!".Presli smo nekih 1500 km,i sve u svemu nije toliko los,samo sto zavrsna obrada nije nesto,to mi je jedina zamerka..Odnos cena/kvalitet je ok,bar ja tako mislim.A nemcima jeste naduvana cena,nije da ne valjaju,ali :? zanimljivi su i koreanci
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
-Mario Andretti-
djole
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 3086
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 10:14 pm
Lokacija: Novi Beograd

Postod djole » Sre Sep 03, 2008 8:59 pm

Evo VW Bora-e TDI kog vozi moj otac.99to godiste (crveno I),kupili ga u Holandiji 2001. sa predjenih 80 000 km.Tata je sa njim presao jos nekih 140 000....Osim redovnih servisa koji nisu jeftini,menjani su diskovi,plocice,podizac prednjeg stakla i set kvacila (otisao druk lezaj,sve promenjeno).Sve u svemu dobro se pokazao ( da kucnem u drvo :D ).

Image

Fiata cu sutra da slikam...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
-Mario Andretti-
djole
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 3086
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 10:14 pm
Lokacija: Novi Beograd

Postod djole » Čet Sep 04, 2008 8:26 am

Evo i Punta....

Image

Image

Ne zveci plastika,ali je mnogo tvrdja nego ova u Bori,i lako se grebe...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
-Mario Andretti-
djole
Diplomirani mašinski inženjer - master
 
Postovi: 3086
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 10:14 pm
Lokacija: Novi Beograd

Postod Jovan » Čet Sep 04, 2008 9:37 am

Image

Ovaj model Vectre je jedno vrijeme bio najprodavani u svojoj klasi. Inace ja sam vrlo zadovoljan, auto je utegnut nista se ne cuje osim tog auspuha nikakvih problema, hvala Bogu :wink:
Korisnikov avatar
Jovan
Član
 
Postovi: 2345
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 1:42 pm
Lokacija: bih

Postod Stefan Bgd » Ned Sep 21, 2008 3:28 pm

Moj FIAT ima tjuning čip koji smo mu stavili pre letovanja prošle godine.To mu je dodalo snagu sa 125ks na negde oko 145+smo mu menjali filtere za vazduh i stavili protokomer vazduha(mali čip koji mu služi da poveća snagu i oštrinu na gasu,i košta ko djavo),takodje od Abarta.Sve to kada sabereš
ispadne 170 ks,sa delovima Abarta+što mu je oprema unutra takodje od abarta(multifunkcionalni kožni,ne plastični volan),svi prozori na dugme,elektronski retrovizori,ABS,ASR,ESP,CD MP3 Blaupunkt ozvučenje,poslužaonik za ručavanje...Samo fali pokretan krov.Sve smo to našli ćale i ja u jednom Abartu,2.4,ali ga nismo uzeli zato što je bio benzinac,i zato što ga je lik izgrebao do zla boga...I kako onda moj nije Abart...
A inače u planu nam je stavljanje novih,širih guma i felni,takodje,kod ćaletovog dobrog druga "Fandja" koji drži ATC Fandjo,treba da odradimo prednji i zadnji spojler.Biće unikat,videćete. :wink:
Poslednji put menjao Stefan Bgd dana Ned Sep 21, 2008 3:38 pm, izmenjena samo jedanput
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 12961
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Stefan Bgd » Ned Sep 21, 2008 3:37 pm

Darko je napisao:P.S. Sumaher je reklamirao Stila jer je Fiat na taj nacin pokusavao da poveca prodaju. Sumaher tu nije neko ko te savetuje reklamom da kupis dobar auto vec kao "zaposleni" u Ferrariju(Fiat) reklamira proizvod svoje firme...



A Šumaher nije reklamirao,po 100-ti put kažem,FIAT-a već su on i Braikelo,pravili test na stazi F1,to je izašlo u SAT plusu još 2003. godine.Ima da se nadje na netu,sigurno,pa pročitajte malo.Inače,rezultati su i više nego dobri.
A oustalom ko čita Auto Bild(ja redovno),pre 10-ak brojeva je bio test polovnjaka,FIAT-a Stila multijet,karavan,kao i moj,ali sa 85ks.I on je bio više nego zadovoljavajući,a šta da ti pričam o 115ks+što je radjeno i podignuto na skoro 170 ks...
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 12961
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Postod Darko » Ned Sep 21, 2008 3:55 pm

Stefane vidi ja izmedju ostalog se dosta i autima bavim i ti si se sad toliko gluposti nalupetao da meni stvarno nije jasno kad ce vas par malo da poraste i da proba da razume sta mu se prica i da ne prica napamet o onome sto ne zna.

Idemo redom.

Auto je u originalu imao max 115ks a nikako 125. Dalje, reprogramiranjem softvera moze da se izvuce fini broj konja kod turbo motora uglavnom promenom pritiska turbine i igranjem sa ubrizgavanjem ali i to ima svoje granice. Konji se nikako tako napamet ne sabiraju i mnogo truda treba uloziti da dobijes tako olako 50ks i te price koje ti neko uvaljuje slobodno zaboravi jer taj neko onda pojma nema o cemu prica. Dakle, remapiranjem softvera se moze dobiti nesto a to je uglavnom kod turbo dizela ~25ks. Ostale sitnice ti ne mogu doneti ni 5ks. Tu mislim na razne filtere i slicne gluposti koje sluze da se neukom narodu uzmu pare. Ako tebe ili koga zanima mozemo i na tu temu ali da ne davim sad dalje.

Stavili ste protokomer vazduha koji kosta ko djavo? :D Stvarno izvini ali ja se jos uvek smejem. Prvo to nij nikakav cip to je obican senzor, ima ga SVAKI noviji auto, i nema nikakve veze sa ostrinom na gasu i slicno. Kod nas se to zove protokomer ali on ne sluzi za merenje protoka vec za merenje mase vazduha. Cemu sluzi? Sluzi da motor preciznije dozira gorivo(smanjuje potrosnju) jer uz "protokomer" on zna uvek koja kolicina vazduha je usla u motor i koliko je goriva potrebno da bi smesa bila optimalna.

Dakle jos jednom ti kazem, auto ima oko 135ks ako je cipovan odnosno oko 115 ako nije. Ako si zainteresovan mozemo da sredimo i da se auto izmeri na valjcima pa ces tacno znati koliko ima.

Abarth ima jos 30 stavki opreme u odnosu na ono sto si nabrojao. Da ne nabrajam sve fale ti: selespeed menjac, fali ti navigacija, telefon, subwoofer, panorama krov, parking senzori itd itd itd.

Dalje Saleta Fandja znam vec 4 god i ako ti je iole stalo do svog auta drzi ga dalje od takvog pilicara. Znam da je kolega i da radi u GSP ali to sto "pravi" za kola ja ne bih poklanjao a kamoli prodavao...
Darko
Član
 
Postovi: 570
Pridružio se: Pet Apr 04, 2008 8:06 pm
Lokacija: Beograd

Sledeća

Povratak na Automobili

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju