Logo

Zapažanja u tekućem voznom parku

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Uroš___ » Pon Jul 02, 2018 10:57 am

#794 stoji bez tablica
#973 podignut prednji poklopac
#841 ne znam jeli otpisan, pošto stoji bez prednje maske, retrovizora, šoferke,a i enterijer je u neredu
#710 bez farova duže vreme
#977 stoji isto već duže vreme uz bulevar
#857 paralelno sa bulevarom stoji takođe duže vremena
#747 pored #857 , mislim da je između njih i jedan Solaris
#752 se često pridružuje grupi uz bulevar
#828 bez levog fara duže vreme parkiran uz bulevar

To je situacija koju sam video u petak.

Послато са Lenovo A2020a40 уз помоћ Тапатока
Uroš___
Član
 
Postovi: 231
Pridružio se: Pon Dec 26, 2016 12:15 pm

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Sponzor

 

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Uroš___ » Pon Jul 02, 2018 10:58 am

Zaboravio sam #968 sa novim tablicama broj 350

Послато са Lenovo A2020a40 уз помоћ Тапатока
Uroš___
Član
 
Postovi: 231
Pridružio se: Pon Dec 26, 2016 12:15 pm

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Uroš___ » Čet Avg 02, 2018 4:14 pm

893 sređivan i dobio je nove tablice NS367(CX)

950 vozi sa otvorenim prvim vratima ne znam da li klima ne radi ili je nešto drugo

Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
Uroš___
Član
 
Postovi: 231
Pridružio se: Pon Dec 26, 2016 12:15 pm

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Uroš___ » Čet Avg 02, 2018 4:54 pm

Takođe do bulevara su parkirani i :
978,977,929,941 i 928.(ima još vozila)

929 je bio dugo van saobraćaja,vraćen u saobraćaj na kratko i opet u kvaru.

928 je takođe često parkiran uz bulevar.

Ikarbusi po meni mislim da je do elektronike,mada 977 je već dugo van saobraćaja

Ako neko zna još nešto neka napiše.

Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
Uroš___
Član
 
Postovi: 231
Pridružio se: Pon Dec 26, 2016 12:15 pm

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Dušan_Ns » Čet Avg 09, 2018 4:43 pm

Nove tablice su dobili #743 i #753: 375UK i 375UF
#948 curi na vise mesta najverovatnije klima
#955 sada su oba krila na prednjim vratima sa 4 zute sipke
Dušan_Ns
Član
 
Postovi: 41
Pridružio se: Pet Nov 17, 2017 7:24 pm

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod nautilusNS » Uto Avg 21, 2018 12:51 am

Interesantno, ali nažalost, nisam zapamtio garažni broj, ali je u pitanju 20.8.2018. i linija 76 - polazak iz NS u 17:35.
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
nautilusNS
Član
 
Postovi: 45
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 7:29 pm

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Dušan_Ns » Sre Avg 22, 2018 5:26 pm

To bi trebao biti #960
Dušan_Ns
Član
 
Postovi: 41
Pridružio se: Pet Nov 17, 2017 7:24 pm

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Uroš___ » Sre Avg 22, 2018 6:03 pm

Ja sam ga sinoć videlo mislim da su to druga vrata.

Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
Uroš___
Član
 
Postovi: 231
Pridružio se: Pon Dec 26, 2016 12:15 pm

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Uroš___ » Ned Avg 26, 2018 8:29 pm

840 izašao u saobraćaj nakon par meseci.

Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
Uroš___
Član
 
Postovi: 231
Pridružio se: Pon Dec 26, 2016 12:15 pm

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Pavle » Pet Sep 14, 2018 9:30 pm

Kako se ponasaju IK218N u Novom Sadu? Sluze li dobro ili nije bas ispunio sva ocekuvanja, i da li je radila klima preko leta? :)

Nadam se da nisam promasio temu, ne znam gde da postavim pitanje a bas me interesuje :D
Korisnikov avatar
Pavle
Član
 
Postovi: 506
Pridružio se: Ned Jun 04, 2017 2:34 pm
Lokacija: Beograd

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Sloba » Pet Sep 14, 2018 9:50 pm

Ne vozim se mnogo leti, ali nisam primetio da u nekom od njih nije radila klima. Dobri su autobusi sasvim, izgleda da ima vozača koji su baš ispraksani sa retrovizorima pa se često vidi da otvaraju samo ona vrata koja bi trebalo da otvore. Ne znam kakvi su njihovi komentari, mada su nam to prvi klimatizovani zglobni autobusi, a ujedno su i najnoviji tako da su ipak premija. :)

Međutim, u zadnje vreme su istrulile izduvne grane na nekoliko vozila (najmanje tri) i prave buku pri kretanju iz mesta uz karakterističan dubok zvuk. Vrata ne prave problem sa zatvaranjem kao na početku eksploatacije, pa sumnjam da i dalje postoji zaštitni sistem od zaglavljivanja u njima. :?

Zamerka ide i na račun displeja, pošto FAZI nisu nešto čitki, ali su barem bolji od iTech displeja. Sa druge strane, FAZI ne daje mogućnost ćiriličnog ispisa na mestu broja linije (prosto ne mogu da verujem da nisu nadogradili firmver već dve godine?) pa se to primeti na linijama sa dodatim slovima. (ispisuje 7b НОВО НАСЕЉЕ) :?

Sa pozitivne strane, kvalitet izrade mi je od starta delovao dobro tako da svrstavam zglobove i dalje visoko među niskopodnim Ikarbusima. Farovi su fenomenalni, mada umeju da zaslepe noću. Enterijer sasvim lepo organizovan, izuzev smeštaja motora i pratećih komponenti, kao i sedišta između harmonike i trećih vrata, gde je sedenje do prozora nemoguće osobama višim od 160 cm. :)

Ovi autobusi rade prve i poslednje polaske na gradskim linijama (4:30/5:00 - 0:00) od ulaska u saobraćaj, tako da su razrađeni. Međutim, nisu svi raspoređeni na gradskom jer za Lear redovno voze dva nova zgloba (#966 i #972 najčešće) pa su van tih zaduženja stalno viđeni na polascima za Kovilj, Begeč i Bukovac. :?

Sve u svemu, ja sam zadovoljan ovom serijom autobusa i mislim da su opravdali očekivanja, ali je očigledno da imaju problema sa izduvnim sistemom. No, pretpostavljam da nije ništa nerešivo. Naši zglobni autobusi traju i preko 20 godina tako da će se i ovi naraditi. :D
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10653
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Uroš___ » Pet Sep 14, 2018 10:05 pm

Slažem se to oko izduvne grane. 970 koliko znam je najbučniji ,a ujedno i najzapušteniji od svih deset.Na primer 970 na prikolici ne svetli nijedan katadiopter jer su ga budžili /odnosno stavili pljosnato parče metala na deo lima pri kraju prikolice.Ne znam dal se isto zadržalo deset dana .

Za klimu stoji što je Sloba rekao,kada sam god video nekog na ulici čuje se da klima radi.

Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
Uroš___
Član
 
Postovi: 231
Pridružio se: Pon Dec 26, 2016 12:15 pm

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Pavle » Pet Sep 14, 2018 10:19 pm

Hvala na brzim odgovorima! Pitam jer se dosta ljudi zali na beogradske IK218M i onda samo da proverim da li je i do odrzavanja a ne samo do Ikarbusa. Nadam se da ce vas jos dugo uspesno sluziti :lol:
Korisnikov avatar
Pavle
Član
 
Postovi: 506
Pridružio se: Ned Jun 04, 2017 2:34 pm
Lokacija: Beograd

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Kesha » Sub Sep 15, 2018 9:07 am

To nisu istu autobusi Pavle. M nema veze sa N serijama na ikarbusovoj samonosećoj konstrukciji. M za osnovu ima MAN šasiju. Generalno, ima se našta i žaliti kad je M serija u pitanju. Vrata su uglavnom i rešena koliko znam, ali klimu skoro i da nemaju, a to definitvno nije samo do izolacije, koja je opet dosta slaba. Podolit se odlepljuje i cepa na prvim novijim serijama uveliko. Uopšte, daleko su od dobro odrađenih autobusa. LE-i su već dosta bolji po mnogim pitanjima. Za autobuse koje Ikarbus proizvodi na sopstvenim konstrukcijama, čak se i na oko može videti da su pojedini detalji bolje odrađeni. Dovoljno je pogledati kako je zatvoren motor pozadi, uključujući tu prateće agregate, pa shvatiti da je izolacija sigurno svetlosnu godinu ispred. Klima i kod raznih 112-ica u Beogradu dosta dobro hladi, i uopšte se autobusi i pored nebrige i Arrive i Lui-a, pa M&M transa, dosta dobro drže. Kod većine se poprilično čuje pogonski trap, al to je već do održavanja. Podolit takođe zna da popusti, al ni izbliza tako brzo kao kod M serije. Izolacija takođe neuporedivo bolja.

Nažalost, malo ko od nadležnih mari za gore iznete činjenice, pa je za GSP kupovan M, kao navodno bolje rešenje zbog podvozja, iako se serija iz 2012 godine pokazala sasvim solidno, dok se to ni za jednu M seriju ne može baš reći. Izgleda da se ne planira skora kupovina autobusa od Ikarbusa za GSP. Takođe, pominje se i preuzimanje naše fabrike od strane nekog kineskog proizvođača, pa da će se proizvoditi autobusi sa pogonom na gas. U svakom slučaju, kako od kolega čujem, situacija u fabrici već neko vreme uopšte nije zavidna.
Kesha
Član
 
Postovi: 928
Pridružio se: Pon Nov 30, 2015 9:07 pm

Re: Zapažanja u tekućem voznom parku

Postod Sloba » Sub Sep 15, 2018 9:23 am

Još jedno moje zapažanje na temu novosadskih IK-218N je što su u Novi Sad došli izuzetno utegnuti pa su se prva škriputanja i cvokotanja javila tek nakon skoro godinu dana, što nije bio slučaj ni na jednoj solo seriji. :)

Inače, juče sam video da je na IK-112N iz druge serije (#958, 2016) počela da se ljušti farba iznad stakala na desnoj strani, konkretno iznad bočnog displeja i srednjih vrata. :?

Što se tiče Ikarbusa, ja čisto sumnjam da će biti išta od navedenog s obzirom na pouzdanost kineskih biznismena. Da je u priči Yutong, King Long, BYD ili neka slična velika marka, možda ne bih bio toliki skeptik. Ovako, mislim da će pet solo autobusa, koji bi trebalo da stignu tokom jeseni u Novi Sad, svirati za kraj srpskoj autobuskoj industriji. :(
Upotreba mojih fotografija u medijima, kao i u promotivne svrhe, nije dozvoljena bez moje pismene saglasnosti.

"Razvijena zemlja nije ona gde svaki čovek može da ima svoj auto. To je mesto gde se bogati voze javnim prevozom." - Enrique Penalosa
Korisnikov avatar
Sloba
Član
 
Postovi: 10653
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 6:45 pm
Lokacija: Novi Sad

PrethodniSledeća

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju