nautilusNS je napisao: Citte su zaista u lošem stanju, ali zar se nije ranije mogla pokrenuti nabavka rekarosiranja, reparacije ili kako se već kaže i da im se ugrade klime, pa da nam potraju malo duže s obzirom da su niskopodni.
Postoje dva problema kod rekarosiranja. Prvi je što to nema ko da uradi i da uradi kvalitetno. Drugi je problem što su konceptualno i konstrukcijski niskopodni i niskoulazni autobusi potpuno različiti od standardnih klasičnih autobusa. Volvo B10M ima klasičnu šasiju (kao kamion) celom dužinom autobusa i ona ostaje monolitna nakon što se ukloni sa nje stara karoserija. Sam kvalitet tog švedskog čelika i dimenzije čeličnih šasijskih profila sa "dosta mesa" obezbeđuju dugotrajnost i sposobnost da izdrži jedno vreme i novu karoseriju. Pored toga, iskoriste se i stari prozori koji se samo izvade iz gumenih kedera i posle ponovo ugrade. Niskopodni autobusi nemaju klasičnu šasiju, već rešetkastu koja je u proizvodnji odvojena na prednji i zadnji deo i produžena umetanjem podne rešetke u međuosovinskom delu. Celokupna krutost šasije se postiže zajedno sa krutošću karoserije. Uklanjanje stare karoserije bi bio daleko složeniji tehnološki proces nego kod klasične šasije. Pored toga, lepljena stakla bi verovatno išla nova, jer je uklanjanje zalepljenih stakala i njihovo čišćenje (ukoliko ne puknu prilikom skidanja) skuplja varijanta u odnosu na demontažu i montažu stakala u kederima. Sve ovo nije nemoguće uraditi, ali se postavlja pitanje isplativosti takvog poduhvata na ovim autobusima zbog dodatnog roka trajanja od maksimalno 3 do 5 godina.