Danas na polasku 53ke u 15:30h sa železničke je bio #793. Imao je problema sa strujom zbog čega su II vrata pravila probleme od početka vožnje.
Zatim su sa radom prestali i displeji, kontrolna jedinica displeja se konstantno uključuje-isključuje.
Na stajalištu kod Jugoalata, nakon zatvaranja II vrata vazduh je konstantno šištao. Na sledećem stajalištu II vrata nisu reagovala uopšte, niti da se otvore niti da se zatvore, naravno, uz šištanje vazduha.
Vozač je okrenuo službeni telefon i nakon razgovora od par minuta rekao putnicima da autobus ide za garažu. Tako da se 70-80 putnika nekako uguralo u Cittu #888 i Conecta #998 koji su naišli posle 2 minuta.
U II delu Neobus #791 je izašao na 7A. Videh ga tri puta u toku 2h, i svaki put je samo na prednjoj steni signalizacija radila kako treba, dok na zadnjoj steni pozicije nisu radile kao ni katadiopteri sa obe strane.
Na BMC-u #1044 već neko vreme kako nema malo ogledalo koje bi trebalo da je u sastavu desnog spoljnog retrovizora. Takođe na volanu od logoa, ispalo je slovo M, tako da je sada B_C.