Prošlogodišnjim planom za pogon
Zemun, koji statistički gledano ima najmlađi vozni park, predviđeno je „osveženje” 20
Ikarbusa IK-218 iz 2012. godine. Ova generacija sa kilometražom koja se kreće oko milionitog kilometra (pojedini primerci su ga i prešli), uprkos slabijem održavanju i dalje prilično dobro odoleva redovnim iskušenjima na linijama. Česti sitniji mehanički kvarovi sa kojima se suočavaju mehaničari ipak predstavljaju lakše i rešive probleme u odnosu na one koje se tiču prilično istrošenih karoserijskih sklopova i oronulih enterijera. U prilog tome govori i činjenica da sam u prethodnih godinu dana imao prilike da se uverim u izrazitu povozitost gotovo svih primeraka iz pomenute serije, s tim da su najveće zamerke uvek odlazile u smeru ka lošoj bravariji, slabom grejanju, pohabanoj harmonici, priličnoj „rastrešenosti” vozila... Upravo ti problemi u većoj meri biće otklonjeni na generalnom remontu, za kog je prema tenderu zadužen
Srboauto, a koji je sa realizacijom započeo već tokom decembra prošle godine. Osim tih 20
IK-218 na generalnoj popravci karoserije će se naći i 10 primeraka
IK-218M iz 2013. godine. Prvi remontovani zglob iz ovog kontigenta je garažni broj
1370 koji se u redovnom saobraćaju ponovo našao već početkom februara ove godine, na liniji 707:
Jedan od takođe aktuelnih problema, koji doduše nije obuhvaćen remontom, ali na čijem bi otklanjanju trebalo da se radi jeste (ne)ispravnost elektronskih pokazivača pravaca. Konkretno na ovom primerku, kvar je i dalje prisutan na displeju sa zadnje strane vozila:
Inače, trenutno i redovno zaduženje ovog auta je na liniji 706:
Drugi primerak se sa remonta vratio krajem februara, garažni broj
1367 tokom rada na liniji 704:
A zajedno sa njim je stigao i garažni broj
1371, koji je 5. marta u svom punom sjaju premijerno izašao na liniju 610, te ujedno i ispozirao za naš forum: