Ne znam tačnu definiciju mikroprekidača, ali ima sličnu ulogu kao prekidač. Koristi se za male struje, kada upravljaš nekim relejima, ili kao davač položaja (da je nešto došlo baš u taj položaj), itd
A što se tiče magnetnog polja, ne znam. Ljudsko telo je dijamagnetično, tako da se ne bi detektovala ruka u gumi. Takođe, tu su problem i spetnje, ako neko priđe sa metalnim predmetom, koja bi bila osetljivost mearača polja, koji bi bio opseg vrednosti u kojem bi detektovao da su vrata zatvorena, itd.
Ranije su autobusi imali optičke davače u blizini vrata, neki su možda imali i mikroprkidače u podu/stepeniku, ali to je funkcionisalo samo u gradovima gde su manje opterećene linije, pa nema potrebe da stoje ljudi i kod vrata. Optički davači se još koriste, ali kod vozila sa kliznim vratima, ali mislim da i oni imaju mikroprekidač koji detektuje da su vrata zatvorena.
Za uslove kakvi su u Beogradu, pa i Novom Sadu, i ostalim gradovima koji imaju sličan gradski prevoz, efikasnije je imati sistem koji radi po principu objašnjenom u prethodnom postu, sa senzorom u gumi