Logo

Održavanje motora i mehanike

Sve rasprave vezane za tehniku, za autobuse, naravno.

Postod shakal » Uto Jun 08, 2010 3:46 pm

U neltu se razbijaju od posla! imaju mozda malo vece plate od ostalih koji rade slican posao, ali kao robovi su, ne staju...
shakal
Član
 
Postovi: 2507
Pridružio se: Uto Avg 05, 2008 10:19 pm
Lokacija: kraljevo

Sponzor

 

Postod Aleks_BGD » Uto Jun 08, 2010 3:50 pm

shakal je napisao: imaju mozda malo vece plate od ostalih koji rade slican posao, ...


Nemaju,start je 28 000 a plafon je 41000.
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

Postod joza » Uto Jun 08, 2010 8:52 pm

Pa za Bg i Ns to je i neki prosek, ali ovde kod nas, je ta plata Bogovska!
( nažalost )
Korisnikov avatar
joza
Član
 
Postovi: 1133
Pridružio se: Čet Dec 25, 2008 1:54 am
Lokacija: Backa Palanka

Postod milos265 » Čet Jun 10, 2010 5:41 pm

Ljudi, pare nisu problem, para na volanu vise nema! :twisted: Kome trebaju pare, pistolj u ruke, carapu na glavu i u akciju. Tako stvari stoje u ovoj zemlji.
milos265
Profesionalni vozač
 
Postovi: 5248
Pridružio se: Uto Mar 04, 2008 8:43 pm
Lokacija: BEOGRAD

Postod Iosis » Čet Jun 10, 2010 6:25 pm

Ne čarapu na glavu i pucaljku u ruke, nego plajvaz u ruke pa direktno u stranku da se upišeš. :D
Toliko laži oko jedne mačke...
Ako si vozač, uvjek si kriv, bez obzira na pravila...
Iosis
Član
 
Postovi: 2315
Pridružio se: Pet Jan 30, 2009 2:37 pm
Lokacija: Doboj / Novi Sad

Postod joza » Čet Jun 10, 2010 10:27 pm

milos265 je napisao:Ljudi, pare nisu problem, para na volanu vise nema! :twisted: Kome trebaju pare, pistolj u ruke, carapu na glavu i u akciju. Tako stvari stoje u ovoj zemlji.


Svaka čast. 100000000% se slažem.
Sve delatnosti koje su vezane za prevoz, su u velikim problemima, opstaju samo velike mafijoze, a za njih banke i čuvaju pare i kredite....
Ne daju lopovi malim firmama, tu nemogu da se ugrade, nego velikim.....neću da nabrajam, ali ima ih na forumu....
Pa onaj Petra iz N.Sada, dobijao lizinge od 100i više hiljada Eur, na firme koje su tek bile otvorene.....eeeee, ali zato tadašnji direktor HL imao Samsung plazmu itd. Lopovi!
Korisnikov avatar
joza
Član
 
Postovi: 1133
Pridružio se: Čet Dec 25, 2008 1:54 am
Lokacija: Backa Palanka

Postod joza » Čet Jun 10, 2010 10:34 pm

Evo opet malo o Ivecu....
vrem je za 3, redovan, servis, sve uradjeno bez prigovora u Slodes. BG. Nisam ni znao da imam PASS što znači besplatno održavanje u naredne 3 god. tako da sam im preplatio po prethodnim raqčunima, jer ulje, filtere, itd ima džabe.
OK, šef servisa Jovan je izuzetno pošten čovek, javio da se to previdelo, tako da će mi odbiti iznos više uplaćenih para.
Inače, mogu da pohvalim njihov servis, jutros vozač nenajavljen došao, zbog problema sa klimom i istrošenih kočnica, uzeli ga čim su uradili vozila koja su imali, i za par sati je već krenuo kući....

Vozilo za ovih 95h km nije imalo većih problema. Standardsni problemi sa strujkom, oar puta crkao ovih nedellja neki osigurač od klime, što kad vozite nadrkane strance po ovim vrućinama, verujte , bude ozbiljan problem.
Sreća, Slodes je i tu uradio sve, rešavaju problem što pre mogu.
Jos jedna cesta stvar koju sam primetio kod Dailyja su što im često odlaze, kugle i krajevi spona. Doduše tu su krivi i naši putevi, ali ipak, verovatno je deo u konstrukciji dosta opterećen i često to moram da menjam.
Korisnikov avatar
joza
Član
 
Postovi: 1133
Pridružio se: Čet Dec 25, 2008 1:54 am
Lokacija: Backa Palanka

Postod joza » Pet Jun 25, 2010 9:13 pm

Aleks da te čujem.
Tvoje mišljenje o 65C17. Ajd napiši štogod, gledao sam jednog danas, pa da vidim jel sam u pravu
Korisnikov avatar
joza
Član
 
Postovi: 1133
Pridružio se: Čet Dec 25, 2008 1:54 am
Lokacija: Backa Palanka

Postod Aleks_BGD » Pet Jun 25, 2010 9:27 pm

joza je napisao:Aleks da te čujem.
Tvoje mišljenje o 65C17. Ajd napiši štogod, gledao sam jednog danas, pa da vidim jel sam u pravu


Prava oznaka je 65C17V.Naime to je najnoviji model iz Iveca,a stariji brat je Iveco 65C15V samo sto je taj motor od 150 konja pojacan na 170 KS dodavanjem jos jedne turbine.Stariji model je nosio motor od 3000ccm sa oznakom HPI i HPT.Dok novi model nosi oznaku EEV.

Vozilo vuce odlicno moram reci ima snage na pretek i zivahniji je od starijeg modela(80kmh uz Bubanj potok i to pod teretom),menjac je precizniji,cak je i servo pojacan pa se jos lakse mota.Ima novu i jacu kamionsku sasiju i nesto veci klierns za razliku od starijeg brata.E sad decje bolesti su u pocetku jako osetljiva elektronika,ume da zabode pa prijavi da vam neradi ABS ili ESP i ono sto sam primetio da jako brzo crkavaju senzori za vrata pa ume u toku voznje da zapisti i upali onu lampicu na tabli.

Sto se tice potrosnje varira od 14 do 17L Eurodizela (u zavisnosti koliko ga natovarite,kako i gde ga vozite...itd)
Kod nas u firmi su modeli sa i bez klime(sa i bez TERMO KINGA).
Unutrasnjost kabine je potpuno nov za razliku od starijeg modela,sedista imaju novi dizajn,nova multimedijalna insturement tabla,nove rucice za migavce,brisace,senzori za parkiranje,maglenke,ima nova ksnenon svetla...Eto nesto ukratko.
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

Postod joza » Sub Jun 26, 2010 12:58 am

To je novi, nego ja pitao za stari model tj. 2006, pre redizajna. Jel imate takvog i jel si ga vozio?
Novi me zasad neinteresuje, a našao sam za prepravku jednog 65C17 2006, malo prešao, nije udaran, ....kad sam ga probao imao sam osećaj da je stabilan kao tenk!
Moja greška što ti nisam naznačio da je prethodni model, ali zato je onaj 3.0HPT unutra.
Korisnikov avatar
joza
Član
 
Postovi: 1133
Pridružio se: Čet Dec 25, 2008 1:54 am
Lokacija: Backa Palanka

Postod Aleks_BGD » Sub Jun 26, 2010 6:06 pm

joza je napisao:To je novi, nego ja pitao za stari model tj. 2006, pre redizajna. Jel imate takvog i jel si ga vozio?
Novi me zasad neinteresuje, a našao sam za prepravku jednog 65C17 2006, malo prešao, nije udaran, ....kad sam ga probao imao sam osećaj da je stabilan kao tenk!
Moja greška što ti nisam naznačio da je prethodni model, ali zato je onaj 3.0HPT unutra.


Da imamo 2 komada.Imaju nesto blizu oko 200 000 km predjenih.Sta da ti kazem,kod nas su se dobro pokazali svako jutro se natovari u njega po 3tona robe i obrne turu od 400km.I jos uvek vozi.Ono sto je zanimljivo da iako imaju ogoromnu kilometrazu,da su solidno rastreseni i dalje idu ko munje a nisu veliki potrosaci.Njim je potrosnja oko 11-12L na 100km,dok mladja braca gutaju po 14.
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

Postod joza » Sub Jun 26, 2010 8:29 pm

to me interesovalo. Hvala
Korisnikov avatar
joza
Član
 
Postovi: 1133
Pridružio se: Čet Dec 25, 2008 1:54 am
Lokacija: Backa Palanka

Pozdrav i pomoć

Postod bapsi01 » Uto Avg 31, 2010 11:41 am

Pozdrav ljudi

Nov sam ovdje i trebam malu pomoć. Može li mitko reći može li se igdje naći za skinuti ili kupiti nekav servisni priručnik za neki od FAMOS-ovi motora koji su ugrađivani u autobuse ili kamione. Koliko je uopće bilo izvedbi tih motora recimo od 85 godine pa na ovamo.
bapsi01
Novi član
 
Postovi: 2
Pridružio se: Uto Avg 31, 2010 10:25 am

Postod Siera » Uto Maj 01, 2012 1:50 pm

Šta je ovo? i Namena

Image
Siera
Profesionalni vozač
 
Postovi: 1221
Pridružio se: Pon Jun 27, 2011 7:26 pm
Lokacija: Negde u zapadnoj Srbiji 3

Postod Aleks_BGD » Uto Maj 01, 2012 3:17 pm

Pumpa i filter za ulje.Video sam nesto slicno na jednom DAFu...jesam upravu?
Aleks_BGD
Profesionalni vozač
 
Postovi: 14875
Pridružio se: Čet Dec 04, 2008 9:00 pm
Lokacija: Белград

PrethodniSledeća

Povratak na Tehnika

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju