U Subotici se i dalje voze dva takva , čak što više ,nedavno su kompletno reparirani u NS ,mislim da je BIM servis bio u pitanju. Dakle i ovi vaši su mogli bar još 5-6 godina da se voze u minimalnu reparaciju.
Nemojte previše u off-topic, ima tema za Subotica. Ne pamtim kada je neki autobus ovako brzo otišao...Nije ni prošlo 15ak dana od kad je #711 bio u redovnom saobraćaju, a sada je dovučen na mesto za sečenje. Preko puta, još jedna otpisana Citta, #894.
Sva prava zadržava Aleksa083. Upotreba mojih fotografija u medijima je zabranjena bez moje pismene saglasnosti. Za više fotografija —> https://www.flickr.com/photos/189767500@N03/
@suikar Hvala. Ivinjavam se zbog OT-a. Stvarno steta sto su rashovani svi Novosadski IK-201 mladji su od vecine Beogradskih,pretpostavljam da su bili i u boljem stanju u odnosu na njih.
#711, #723, #894 čekaju sečenje. Čini mi se da je #894 apsolutni rekorder po brzini rashoda, baš je brzo otišao na sečenje budući da je krajem marta bio u saobraćaju... Čak ga uopšte nisu ni dirali sem što su mu skinuli tablice, sam je dovezen do mesta za sečenje, izgleda da će ga seći tako kompletnog. O ovoj dvojici bolje da ništa ne kažem.
Sva prava zadržava Aleksa083. Upotreba mojih fotografija u medijima je zabranjena bez moje pismene saglasnosti. Za više fotografija —> https://www.flickr.com/photos/189767500@N03/
Neće mi biti jasno zašto se Citta nije mogla staviti u rezervu.Priča da su sve odjednom za rashod ne pije vodu.Jeste da su u lošem stanju manje više sve,ali ovo više nema smisla.Dolaskon BMCa jasno je da ima više vozila u voznom parku ali to ne mora da bude razlog da se sad na brzinu rashoduje 20 vozila pa će za par meseci biti krpljenje reda vožnje sa prigradskim vozilima.
Zapravo nema više vozila u voznom parku, štaviše ima ih manje (možda ne u ovom trenutku ali rashodovanjem još 10ak vozila biće). Od početka 2020. godine rashdovano je blizu 80 vozila, a budući da znam da se tu neće zaustaviti, taj broj će premašiti broj kupljenih. Povlačenje gotovo svih Citta i Ikarbusa IK201 je po meni i više nego besmisleno, bar u ovom trenutku, kada jedva krpe red vožnje. Samo na 13 su jutros oko 7h radili #829, #1001, #1034 i #1035 (svi sa prigrada)...
Sva prava zadržava Aleksa083. Upotreba mojih fotografija u medijima je zabranjena bez moje pismene saglasnosti. Za više fotografija —> https://www.flickr.com/photos/189767500@N03/
Toga je uvek bilo samo u manjem broju i nije se toliko primetilo da vozila sa prigrada uskaču na lokalu.Takodje nema logike da se kupuju vozila sa troje vrata i odma stavljaju na prigrad a zna se da u gradu fali vozila i da onda uskaču vozila koja nisu za grad zbog svojih karakteristika.Tačnije po meni svi gasni autobusi(pogotovo novi)su trebali raditi u gradu a Neobusi,Crosswayi i Ikarbusi na prigradu zbog toga što su na dizel i da je potrošnja tih vozila van grada manja što može da bude neka ušteda na gorivu.Po meni svi BMCi i dobar deo Mercedesa uopšte nema šta da traži na prigradu .
Krenula je i nova tura sečenja "dvestakečeva". Prvi na udaru #867 koji je do juče bio potpuno čitav...
Sva prava zadržava Aleksa083. Upotreba mojih fotografija u medijima je zabranjena bez moje pismene saglasnosti. Za više fotografija —> https://www.flickr.com/photos/189767500@N03/
Sva prava zadržava Aleksa083. Upotreba mojih fotografija u medijima je zabranjena bez moje pismene saglasnosti. Za više fotografija —> https://www.flickr.com/photos/189767500@N03/