Logo

Komentari na VOZNI PARK KROZ ISTORIJU

Slike i rasprave o gradskom prevozu u Novom Sadu, privatni prevoznici, linije, vozni parkovi.

Re: Komentari na VOZNI PARK KROZ ISTORIJU

Postod MILE » Ned Mar 21, 2021 9:59 am

Jesu i oni su u GSP Beograd otišli. Bilo je i ovakvih kao ovaj crveni sa slike.


iPhone 8 uz pomoć Tapatalka
MILE
Član
 
Postovi: 12756
Pridružio se: Pon Mar 15, 2010 10:57 pm
Lokacija: Šabac

Re: Komentari na VOZNI PARK KROZ ISTORIJU

Sponzor

 

Re: Komentari na VOZNI PARK KROZ ISTORIJU

Postod Stefan Bgd » Ned Mar 21, 2021 6:12 pm

cone je napisao:1994. godine je stiglo 5 IK-161, #698-702. Novi Sad nije jedini kojem su isporučeni crveni Ikarbusi, mislim da su bili namenjeni Turskoj pa je zbog sankcija posao propao i autobusi su rasprodati u Srbiji. Uglavnom, to tih garažni brojeva tek treba da dođemo. ;)

Послато са SM-G970F помоћу Тапатока


Cone, moram da te ispravim pošto slično i pogrešno mišljenje mnogi dele već duže vreme. Ikarusi koji su ugovorom bili predviđeni za isporuku tržištu Turske su se proizvodili do leta 1992. godine. Tada, zbog novonastalih okolnosti izvoz autobusa biva onemogućen, ugovor raskinut, te ukupno 64 komada IK-161 (50 za Istanbul i 14 za Izmir) koji su u tom periodu bili izrađeni i spremni za primopredaju, ostaju stacionirani na parkingu fabrike. Kako bi Ikarus uspeo da nadoknadi dugovanja prema dobavljačima i banci, do kraja 1992. godine ugovara prodaju tih autobusa GSP-u Beograd, čijom se isporukom tokom prve polovine 1993. godine zaokružuje priča o ukupnom broju „Turčina”.

Tokom 1993. godine fabrika je promenila naziv u Ikarbus, predstavljen je prototip nove generacije, s tim što se proizvodnja starih Ikarusa nastavila i tokom te, kao i tokom naredne 1994. godine. Obzirom na tadašnju situaciju u kojoj su bili prevoznici sa flotama gradskih zglobova koji su bili zreli za zamenu novima, Ikarus koristi raspoložive resurse koje ima na stanju i proizvodi više desetina primeraka IK-161 u crveno-beloj kolor šemi, sa potpuno identičnom konfiguracijom i opremom, koji su praktično bili lagerovani i odmah spremni za isporuku. Na neki način, to je bio pun pogodak za fabriku koja je uspela da prebrodi period do početka proizvodnje nove generacije najpre u nultoj, a potom i u velikoserijskoj količini. Upravo tako, crveno-beli Ikarusi IK-161 su stigli u Novi Sad, Suboticu, Užice, Kragujevac, Kraljevo...

Ujedno, to je samo mali deo priče koja će biti ispričana u poslednja dva članka o seriji IK-110/IK-160. :) :wink:
Fandjo Bgd,autobusi su zakon!!!
Korisnikov avatar
Stefan Bgd
Student mašinstva
 
Postovi: 13024
Pridružio se: Pon Mar 03, 2008 11:58 am
Lokacija: Beograd,Bezanijska kosa

Re: Komentari na VOZNI PARK KROZ ISTORIJU

Postod cone » Ned Mar 21, 2021 6:25 pm

Znao sam ja da ćeš se ti javiti sa ispravnim i iscrpnim odgovorom, zato sam se ja ogradio sa "mislim da"... :D

Послато са SM-G970F помоћу Тапатока
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9965
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Komentari na VOZNI PARK KROZ ISTORIJU

Postod Marko_BL417 » Sub Apr 10, 2021 4:43 pm

Hoće li biti nastavak do #650 :?:
Marko_BL417
Član
 
Postovi: 7
Pridružio se: Sre Mar 04, 2020 2:28 am

Re: Komentari na VOZNI PARK KROZ ISTORIJU

Postod cone » Ned Apr 11, 2021 8:53 pm

Ne samo do #650, nego do kraja. Samo budite strpljivi, molim vas.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9965
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Komentari na VOZNI PARK KROZ ISTORIJU

Postod cone » Ned Apr 11, 2021 8:54 pm

Dodata fotogafija vozila #616.
Korisnikov avatar
cone
Gazda
 
Postovi: 9965
Pridružio se: Čet Feb 07, 2008 12:49 pm
Lokacija: Novi Sad

Re: Komentari na VOZNI PARK KROZ ISTORIJU

Postod bili » Ned Apr 11, 2021 10:30 pm

Treba dodati i onu sliku O302 što je amfan okačio.
bili
Član
 
Postovi: 56
Pridružio se: Uto Dec 01, 2015 10:12 am

Prethodni

Povratak na Gradski prevoz u Novom Sadu

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost